вівторок, 23 червня 2020 р.

Ще одній професії приходить капець!


Микола Давидов: Дуже цікавий досвід - як я купив нову Теслу не поговоривши і не побачившись  з жодною людиною .
Поки страхова розбиралася з виплатою за минуле авто, я вирішив полазити по сайту Тесли і подивитися що нового. Побачив, що модель 3 тепер можна взяти в lease (мені здається так більшість американців отримують машини - ти нею не володієш, просто платиш щомісячні платежі, які по суті покривають її знос, і через 2 або 3 роки здаєш назад). З лізом трійка коштувала дуже привабливо, тому я швидко зібрав свою конфігурацію, і натиснув check out. З карти списалося $ 100 за бронь і прийшло повідомлення, що зі мною зв'яжуться.
На наступний день прийшла смс, що машина буде готова всього через 2 дні і мені потрібно підписати документи і додати її в страхівку. Я зайшов на сайт Тесла, залогінився в свій кабінет і електронно підписав там договір і документи на lease, скопіював і відправив VIN машини в страхову, звідки мені через пару годин прийшов скан нової страхівки, яку я завантажив назад на сайт Tesla.
Сьогодні прийшла смс з адресою, де стоїть машина, а сама вона з'явилася у мене в додатку. Я приїхав, знайшов її на парковці, зазначив на сайті, що приймаю її та в додатку розблокувалися опції її відкрити. Відкрив, всередині конверт з документами на реєстрацію, в них позначено де слід поставити підпис, на конверті вже є штампи і адреса, його залишилося тільки закрити і кинути в поштову скриньку. В обмін через якийсь час прийдуть поштою номерні знаки.

Якби я хотів стати автодилером, я б уже навіть напевно і не намагався, вже пізно.

Немає коментарів:

Дописати коментар