субота, 30 травня 2020 р.

Про що нудьгують совки насправді



коментар CHLORIAN до посту Музей совка: людина, яка могла дістати все

Була у мене тітонька співробітниця, яка чи не в будь-якій розмові звертала на те, як вона шкодує за радянською владою і тими часами. І охоче розповідає, що в ту пору була влада народу і влада праці, не те що зараз, тому що ось її батько, наприклад, був видатним офіцером, і тому у них було все: окреме житло, пральна машина, імпортний гарнітур, джинси, апельсини - ну все, що душа забажає.

Я не засмучую таких людей і не вступаю з ними в дурні перепалки, але слухати мені таке не особливо приємно ось чому. Пральна машина, гарнітур, апельсини є у неї і зараз - навіть набагато кращі, різноманітніші і доступніші. Тому вона сумує не за тими часами, коли у неї це було - а за тими, коли у нас цього не було. Зараз ніхто не заздрить її пральній машині або джинсам - а тоді тисячі людей їй заздрили.

Важко сидіти і спілкуватися з людиною, яка повідомляє тобі, що хотіла би, щоб тобі було гірше, щоб ти жив у злиднях і скотських умовах.

Вперше таке почуття випробував в школі, коли знайомий старшокласник розговорився, що він вважає себе нащадком якогось поміщика, і тому ненавидить революцію: "Я повинен був народитися мільйонером з купою слуг і лакеїв, а замість цього такий же убогий, як і всі ви . Погодься, це страшне зло і катастрофа ". Так, сцуко, не відбувся я як твій лакей. А ти не отримав ні...я за ті заслуги, яких не скоював. Не передати як співчуваю, бро.

Джерело: iBigdan

Немає коментарів:

Дописати коментар